PENCARIAN DUIT RAYA BERMULA!!!!

Tuesday, December 8, 2009

Baju Anti Kanser

Salah satu kejaiban FIR didalam Premium Beautiful adalah Anti Kanser atau Penawar kanser telah di temui, ramai yang belum tahu. Premium Beautiful ini sesuai untuk semua jenis pesakit kanser, samaada kanser payudara (breast cancer), pangkal rahim (cervix cancer), kolon (colon cancer), prostat (prostate cancer), paru-paru (lung cancer), rektum (rectum cancer), dan hati (liver cancer).





Boleh dipakai sebagai 'treatment' melembabkan perkembangan sel kanser, mengikut tahap kanser seseorang- Tahap 1, 2, 3 dan 4. Pesakit cuma perlu mengamalkan pemakaian Premium Beautiful secara berdisiplin paling minimum 8jam/sehari sehingga 24jam mengikut tahap kanser."Setiap penyakit pasti ada penawarnya, kecuali maut"

SELAMA MANA TERAPI INI WUJUD?

1. Kaedah FIR melalui semulajadi badan

Badan kita beradiasi secara semulajadi melalui kulit 3-50ยต (9.4 most output). Kuasa pembaikan pulih semulajadi badan (‘palm healing’), kaedah purba China telah menggunakan kaedah FIR sejak 3,000tahun dahulu. Contoh yang paling senang dengan cara menggosok tangan kedua2 belah tangan akan menghasilkan tenaga fir (terasa panas) bersamaan dengan ‘REIKI HEALERs’ praktikkan. Kaedah penyelidikan di Taiwan telah mengkaji kaedah pemanasan semulajadi ini daripada ‘master chi Gong’. Kaedah Yoga India juga mempraktikkannya untuk menyembuhkan tekanan pada mata. Juga telah dibongkar bahawa kaedah purba ini telah dipraktikkan juga kepada ketemadunan lampau seperti Finns, Roman, China purba dan Amerika Latin.


2. Kaedah FIR melalui sinar suria (sunshine)

Sumber semulajadi tenaga FIR. Sejak zaman dahulu kala, manusia percaya kepada kuasa penyembuh dan sihat daripada tenaga suria. Bagaimanapun kaedah pendedahan kulit kepada cahaya matahari hanya diharuskan pada waktu pagi (6.30 – 8.00 pagi) sahaja kerana pada masa ini FIR paling banyak. Cahaya matahari juga memancarkan UV yang boleh menghitamkan kulit dan radiasi.

3. Kaedah FIR dengan PB

Setiap urat benang PB mengeluarkan pancaran FIR terus menerus kedalam kulit dan urat darah. Akibatnya 1 dan 2 diatas bertindak.. Sel barah mempunyai kelemahan iaitu kepanasan badan. Sel barah akan MATI jika suhu badan 42’C. Kerana FIR mengekalkan suhu badan pada 42’C, sinar FIR akan membunuh sel barah tanpa sedar, FIR mengembangkan kapilari darah ini membantutkan pemberanakkan sel barah tanpa sedar. Terdapat pelbagai testimoni telah keluar dari mulut orang yang memakai PB termasuklah dari pesakit barah sendiri..

Berita yang MENAKUTKAN!!!!!

Barah sukar disembuhkan kecuali ia dikesan pada peringkat awal (sebelum ia mula merebak). Malangnya, disebabkan barah awal menunjukkan sedikit tanda, penyakit ini biasanya lewat dikesan. Bagaimanapun, barah lewat boleh dirawat dan tanda-tandanya dikurangkan. Rawatan BIASA bagi barah termasuk pembedahan, kimoterapi, dan/atau rawatan radiasi TETAPI yang menyedihkan Ianya sukar bagi menghadkan kesan rawatan agar hanya sel barah disingkir atau dimusnahkan. Antara kesan sampingan yang tidak diingini :
  • tisu dan sel sihat turut rosak
  • pesakit lebih mudah mendapat jangkitan
  • mudah lebam atau berdarah dengan lebih mudah
    kurang bermaya
  • Sel pada akar rambut dan sel yang melapis salurang penghadaman turut membahagi dengan pantas.
  • hilang selera makan, mual, muntah, kehilangan rambut, atau mulut melepuh.

Dengan hanya pemakaian PB anda akan menikmati bonus kesihatan iaitu terhindar dari barah1) Sel barah tidak akan wujud sekiranya darah mengalir berterusan dan lancar ke seluruh badan kerana FIR melancarkan perjalanan darah keseluruh badan dan mengekalkan kepanasan suhu badan.

JANGAN BERPUTUS ASA

Cubalah menggunakan Premium Beautiful ini. Anda akan melihat kesannya selepas 30-90 hari selepas penggunaan Premium Beautiful secara berterusan.

INGAT!!!

Mungkin bukan anda, tetapi mungkin saudara anda, adik beradik anda, jiran anda, kenalan anda yang amat memerlukan penawar/penyembuh ini. Setiap tahun terdapat beribu orang pengidap kanser yang baru yang amat-amat memerlukan penawarnya. Tolong sebarkan maklumat ini dan bantulah mereka untuk menjalani kehidupan yang bahagia serta dapat memberikan sinar baru kepada semua pesakit kanser/barah.

No comments:

Post a Comment