PENCARIAN DUIT RAYA BERMULA!!!!

Tuesday, December 15, 2009

Susu Badan Bertambah

Bagaimana susu dihasilkan
Buah dada ibu yang mengandung akan membentuk alveoli iaitu kelenjar yang menghasilkan susu. Alveoli berbentuk seperti daun-daun yang bergantung kepada struktur bercabang-cabang. Susu yang terhasil dalam alveoli akan melalui cabang-cabang ke sinus yang berada di sebalik puting. Apabila bayi menghisap susu, tekanan akan dikenakan pada bahagian areola di mana sinus-sinus berada. Isyarat akan dihantar ke otak untuk merembeskan dua hormon:
Oksitosin – menyebabkan susu keluar (refleks “let down”)
Prolaktin – menstimulasi buah dada untuk menghasilkan lebih banyak susu

Jarang sekali timbulnya kes wanita tidak boleh menyusukan bayi. Wanita yang pernah mengalami pembedahan buah dada didapati boleh menyusu. Puting yang rata atau masuk ke dalam tidak akan menjadi masalah sekiranya diatasi dengan lebih awal.
Melalui pemakaian Premium Beautiful FIR akan membantu untuk membanyakkan susu badan anda. Kebanyakkan testimoni Along telah memperakuinya. Along sendiri mula pakai Premium Beautiful setelah 3 bulan kelahiran. Ternyata benar. Walaupun tidak makan dengan kadar yang banyak tetapi susu badan melebihi dari hari2 biasa sehinggakan tak sempat-sempat nak balek kerumah untuk menyusukan anak. Alhamdulillah salah seorang sahabat baru sahaja melahirkan dan baru semalam pakai Premium Beatiful, hari ini dia msg Along bagitahu betapa banyak susu yangtelah dia perah untuk anak kesayangan..Terlalu suka sehingga dia menitiskan air mata. Ya siapa tak sayang kan anak kan? Apalagi melihat mereka membesar dengan keadaan yang sempurna. Siapa kata ibu bekerja tidak boleh memberikan susu badan yang penuh kepada bayi mereka. Tiada halangan jika kita berusaha. Selamat berjaya kepada ibu-ibu diluar sana & kepada ibu-ibu yang telah memiliki Premium Beautiful, TAHNIAH & teruskan perjuangan mu membesarkan permata itu dengan nilai kasih sayang yang penuh. Mereka perlukan kita untuk membesar dengan penuh kasih sayang & didikan yang sempurna.

No comments:

Post a Comment