PENCARIAN DUIT RAYA BERMULA!!!!

Tuesday, September 1, 2009

Mencegah Lebih Baik



Mahukah anda semua menuggu sehingga jadi begini baru mahu bertindak, baru mahu menyesal, baru mahu mencari penawar, baru tahu nilai RM tidak bermakna bg anda untuk mengubati...?
Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna...PB mampu mengelak sel2 kanser dari terus aktif dalam tubuh kita. Semua manusia mempunyai sel kanser, cuma kita tidak sedar aktif /tidak sel kanser didalam tubuh kita. PB mampu untuk mengawal sel2 kanser dalam tubuh kita dari terus aktif melalui FIR yang telah disalun tenun didalam setiap benang PB.
"Prof. Tanji yang berasal dari Jepun yang melakukan penelitian terhadap tikus putih menunjukkan bahawa sel kanser dengan aplikasi FIR dapat membantu mengupayakan sel kanser kembali ke sel normal. Inilah sebabnya dikatakan bahawa sinar bio genetik sungguh ajaib".
Barah sukar disembuhkan kecuali ia dikesan pada peringkat awal (sebelum ia mula merebak). Malangnya, disebabkan barah awal menunjukkan sedikit tanda, penyakit ini biasanya lewat dikesan. Bagaimanapun, barah lewat boleh dirawat dan tanda-tandanya dikurangkan. Rawatan BIASA bagi barah termasuk pembedahan, kimoterapi, dan/atau rawatan radiasi TETAPI yang menyedihkan, ianya sukar bagi menghadkan kesan rawatan agar hanya sel barah disingkir atau dimusnahkan.
Antara kesan sampingan yang tidak diingini:
- tisu dan sel sihat turut rosak
- pesakit lebih mudah mendapat jangkitan
- mudah lebam atau berdarah dengan lebih mudah
- kurang bermaya
- Sel pada akar rambut dan sel yang melapis saluran penghadaman turut membahagi dengan pantas
- hilang selera makan, mual, muntah, kehilangan rambut, atau mulut melepuh.
Dengan PB...anda hanya pakai sahaja. Tugas PB adalah merawat anda...anda tidak perlu berbelanja lebih setiap kali inginkan kesihatan yang baik..
APALAGI YANG ANDA SEMUA TUNGGU..MASIH MAHUKAH BERTANGGUH LAGI? TEPUK DADA TANYA SELERA..UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH HUBUNGI ALONG 019-2723782

No comments:

Post a Comment