PENCARIAN DUIT RAYA BERMULA!!!!

Monday, September 7, 2009

SOAL JAWAB BIO CERAMIC & FIR TECHNOLOGY

1. Apakah Bio Ceramic?
Bio ceramic merupakan produk yang diperbuatkan dari pelbagai jenis campuran mineral oksida seperti Silica Oksida (SiO2), Aluminium Oksida (AI2O2) dan lainnya. Gabungan berbagai material ini akan memancarkan sinar infra merah jarak jauh / Far Infrared Rays (FIR) .

2. Bagaimana Bio ceramic dibuat?
Bio ceramic diperbuat dari 70 macam jenis mineral oksida yang dipanaskan secara bersamaan pada suhu 1600°C, yang kemudian didinginkan. Setelah didinginkan, bio ceramic ini akan dapat memancarkan FIR.

3. Apakah FIR?
FIR merupakan bahagian dari spectrum sinar matahari yang tidak terlihat dengan mata lurus. Sinar ini dikenal pula dengan nama sinar bio genetic dengan panjang gelombang antara 6 - 14 mikron. Sinar biogenetic telah dibuktikan oleh para ilmuan untuk meningkatkan pertumbuhan dan kesihatan sel terutama pada tumbuhan, haiwan dan manusia.

4. Apakah kesan dari sinar FIR?
FIR dapat beresonansi dengan molekul air. Ia dapat mengionisasi dan mengaktifkan molekul air dalam sel dan darah serta meningkatkan pengaliran darah pada tahap kesihatan. Tubuh manusia mengandungi lebih dari 70% air, sehingga FIR memberi manfaat kepada tubuh.

5. Apa kesan dari FIR pada tubuh manusia?
-
Mengaktifkan molekul air di dalam tubuh manusia
- Meningkatkan oksigen di dalam tubuh
- Menghangatkan dan membuang lemak, bahan kimia dan toksin dalam darah kemudian melancarkan peredaran darah.
- Mengurangi sampah sisa metabolisme dari tubuh
- Mengurangi keasaman tubuh
- Meningkatkan kesihatan dan menjaga kesegaran tubuh
- Meningkatkan sistem saraf
- Meningkatkan sistem pengeluaran peluh
- Mencegah pertumbuhan bakteria
- Meredakan rasa sakit
- Mempercepatkan keremajaan sel tubuh
- Menjaga kehangatan dan tidur yang nyenyak

6. Apakah ada bukti efektif setelah menggunakan produk ini?
Keefektifan produk ini telah dikaji oleh para ilmuwan secara ilmiah dan banyak pengguna produk ini yang telah membuktikan kesan produk tersebut. Juga banyak testimony dari para pengguna yang telah membuktikan kesan efektif produk ini.

7. Apakah ada batas waktu menggunakan produk ini?
Tidak ada batas waktu menggunakan produk ini. FIR diperlukan setiap hari sejak lahir sampai di usia tua dan FIR tidak akan pudar dari Bio ceramic.

8. Apakah ada kesan sampingan setelah menggunakan produk ini?
Tidak ada kesan sampingan setelah menggunakan produk ini, namun ada beberapa kesan yang dapat kami sebut sebagai healing crisis.

9. Apakah itu healing crisis?
Healing crisis adalah waktu ketika tubuh melakukan proses pembuangan toksin. Proses ini dapat diikuti dengan rasa sakit atau ketidakselesaan. Dalam beberapa kes disarankan untuk terus menggunakannya. Jika kes yang terjadi menyebabkan sakit yang serius hentikan sementara dan digunakan kembali setelah gejala hilang.

10. Apakah ada kemungkinan kita tidak merasakan apa-apa setelah menggunakan produk ini?
Pada nyatanya kesan yang dirasakan oleh pengguna produk Bio sangat bervariasi tergantung dari kesihatan masing-masing. Jika kita tidak merasakan apa-apa pun setelah menggunakan produk ini tubuh kita mungkin sedang dalam tahap yang baik dibandingkan dengan lainnya. Dalam banyak kes penggunaan produk ini untuk jangka panjang akan memberikan manfaat dan sebagai usaha pencegahan diri.

11. Berapa lama waktu yang diperlukan untuk merasakan kesan ini?
Waktu yang diperlukan untuk merasakan kesan ini bergantung pada tubuh masing-masing. Pengalaman kami menunjukkan kesan yang dapat dirasakan wujud dalam waktu yang singkat.

No comments:

Post a Comment